Tornen les xarrades d’Hàbits Saludables d’ACSA!
3 hores ago · Updated 1 dia ago

Iniciem una nova edició d’esta campanya amb un Taller de Rebosteria Vegetal amb degustació, impartit per Amanda Martínez Sancho, d’El Pecaet Pastisseria.
Una proposta per descobrir alternatives delicioses, creatives i aptes per a diferents necessitats alimentàries, demostrant que cuidar-se no està renyit amb gaudir d’un bon dolç.
📅 Dijous 25 de juny
🕖 19:00 h
📍 Saló de Creu Roja (C/ Muntanya, 11)



Deixa un comentari